Mikä on toimivan viestintäkumppanuuden salaisuus?

Sata toimistoa, valitse niistä sopivimmat. Millä perusteella markkinointiviestinnän kumppanivalinta tehdään ja mitä yhteistyökumppanilta edellytetään? Voimansiirtokomponentteihin keskittyvän Ata Gearsin markkinointi- ja viestintävastaava Timo Reunanen on sitä mieltä,…

Tökkiikö sisäinen viestintä? Palvelumuotoilu auttaa

Palvelumuotoilu on iso trendi maailmalla. Sen tavoitteena on tehdä palveluista asiakaslähtöisiä elämyksiä. Viestijä, kuulostaako tutulta? Me ainakin pyrimme viestinnällä juuri tuohon. Tavoitteena on, että viesti on kohderyhmälleen tärkeä ja hyödyllinen, ehkä jopa…

Uusia nimityksiä ja uunituoreita tuluksia

Vahvaa kasvua elävä Tulus Oy aloitti vuoden 2019 nimityksillä ja uuden työvoiman rekrytoinnilla. Tuluksessa jo pitkään työskennelleet ja asiakkaille hyvinkin tutuksi tulleet Liisa Oksanen, Anni Pakkala ja Petra Niemi aloittivat uusissa tehtävissä 1. helmikuuta. Maija…

Näin tiedote löytää tiensä uutiskanaviin

Yli kymmenvuotisen verkkotoimittajaurani aikana olen vastaanottanut lehdistötiedotteen jos toisenkin. Tässä omat vinkkini, mitä kannattaa tiedotteessa huomioida, kun kalastellaan Suomen suurimpien uutismedioiden huomiota. 1. Hyvän otsikon sekä ingressin viilaaminen…