Keskikesä: aina haaveissa, mutta läsnä vain hetken… Muista siis ottaa kaikki tehot irti tästä taianomaisesta yöttömän yön karnevaalista myös viestinnän näkökulmasta!

Tulus on valmistellut asiakkaidensa käyttöön kauniin kimpun viestinnän juhannustaikoja.

 

Kun juhannusaattoyöksi laittaa listan kirjoittamatta jääneitä blogi-ideoita tyynynsä alle, löytää juhannuspäivän aamuna itsensä inspiraation vallassa kirjoittamasta niitä yöpaita päällä.

Viestintäpäällikkö voi kuunnella juhannusyönä käen kukuntaa. Niin monta kertaa kuin käki kukkuu, niin monta vuotta on siihen, että asiakaslehden tekoprosessi on hioutunut täydellisyyteen asti. Jos ei kuku lainkaan, on prosessi jo kunnossa.

Juhannuskokon savu kääntyy sen suuntaan, joka saa yrityksensä tai organisaationsa verkkosivun visuaalisen ilmeen ja sisällöt, kolmena kieliversiona, päivitettyä suunnitellun aikataulun mukaisesti.

Kun juhannussaunan jälkeen heittää saunavastan saunan katolle, niin siitä suunnasta, mihin vastan puinen osa osoittaa, tulee heittäjälle hyvin muotoillut, kiinnostavat ja ajankohtaiset uutiskirjesisällöt koko tulevaksi vuodeksi.

Jos juhannusyönä kerää seitsemän kukkaa tai yrttiä ja ylittää seitsemän aitaa ja laittaa yrtit läppärin väliin yöksi, niin unessa näkee tulevan kauden tärkeimpien messujen messuosaston valmiiksi suunniteltuna.

 

Jos taiat eivät jostakin syystä tuota tulosta, muistathan, että olemme täällä sinua varten ja tavoitettavissa puhelimitse ja sähköpostitse.